Functioneringsgesprekken

Bij functioneringsgesprekken wordt doorgaans aan de hand van resultaat- en competentiecriteria het functioneren van de medewerker besproken. Een functioneringsgesprek is tweezijdig.

Voor medewerkers.
In deze tijd is de medewerker zelf verantwoordelijk voor zijn eigen functioneren en ontwikkeling. U mag daarom van uw medewerkers verwachten en vragen dat zij zelf input leveren door het opstellen van resultaat- en ontwikkelafspraken.

Wat levert de workshop op?
√  Gemotiveerde en betrokken medewerkers
√  Resultaat- en ontwikkelgerichte medewerkers
√  De juiste medewerker op de juiste plek
√  Een succesvol functionerende organisatie

Voor leidinggevenden
Voor leidinggevenden die meer rendement uit hun medewerkers willen halen.

Wat levert de training op?
√  Op resultaat en gedrag sturende leidinggevenden
√  Effectieve functioneringsgesprekken
√  Versteviging ‘Goed werkgeverschap’
√  Een organisatie die professionaliteit uitstraalt